Penyakit Angau daatang kembali !

Ya Allah baru aku sedar tergugat juga keimanan hambaMu apabila mencintai seorang insan didalam diam.. Malam ni saja dah serata dunia di alam maya ini telah aku kembara hanya untuk mencari 3 patah nama insan yang bertakhta dihati.. Mungkin aku rindu dia.. Aku nak sangat tahu khabar si dia.. Nak sangat mendengar cerita kehidupannya...Sekali lagi takdir antara kami masih tidak sehaluan...Tapi kira ok la aku masih mampu pejam mata dari melihatnya dengan rasa cinta di alam nyata ini.. walaupon jarak kami hanya 50 meter tp aku tetap tidak sapa demi menjaga rahsia cinta ini... Yla nak sapa pon tak guna kerana aku sedar cinta aku pasti takkan disambut.. Aku hanya mampu melihat dia bahagia... Sejujurnya bila aku lihat dia senyum ketawa jauh disudut hati ini ada sekelumit perasaan redha+tenang.. Mingkin aku sudah berjaya kurangkan dendam sakit hati aku terhadap si dia atas perlakuannya selama kami ditakdirkan berkenalan.. Dan aku juga mengharap si dia mampu memaafkan segala kesalanku terhadapnya.. Ya Allah sekali lagi aku ingin menjadikan Engkau sebagai pengutus perasaan rindu suci ini.. Atas kehendakMu jua rindu ini boleh dirasai kami berdua.. Jika tiada keizinanMu aku anggap ini hanyalah dugaan buatku.. Ril Rindu Awak Cucu Idris :'(

Cucu Idris maafkan sy seandainya sy masih berdoa awaklah JODOH sy..